حضرت زینب من برای عزاداری شما ضجه زدم برای اسیری شما به سرم زدم
خانم فاطمه زهرا من برای مصیبت پسرت تا یادم میاد نوکری کردم سیاه پوشیدم پرچم زدم
قسم به عصمت و بزرگی خودتون, اگر تا محرم حاجت منو رو دادید نوکرتونم تا ابد شکر و تشکر هم میکنم البته من مزد این همه سال عزاداری رو میخام
اگر هم ندادید نه از پرچم نه از لباس مشکی نه از نوکری خبری هست یعنی من رو روندید و نمی خواید و منم میرم به امام حسین قسم نه نشونه نه چیز دیگه فقط خودش